مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 20:302023-02-03سياسي

روایت فجر| توصیه امام(ره) به اصحاب قلم و رسانه چه بود؟


روایت بهمن 1357 روایت روزهای آمیخته با اشک و لبخند است، روزهایی که مردم به امید دیدار «روح الله» تا پای جان ایستادند و با ایستادگی خود اتفاقات درخشانی را در تاریخ رقم زدند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تقویم 14 بهمن را نشان می دهد و این روزها هرکدام عجیب تر از روز قبل است؛ امروز همانطور که گوشه حیاط مدرسه علوی نشسته ام خبر می آید که بختیار قبول کرده که با امام(ره) همکاری کند و حتی حاضر است وزرای انتخابی ایشان را در یک دولت ملی بپذیرد، اما این مردمی که من در این روزها دیده و شناخته ام جز برای ساختن شعارهای طنزآلود، نامی از بختیار نمی بردند.

اولین مسؤول دولتی که به دیدار امام رفت که بود؟ در این روزها حضور مردم در مدرسه بی نظیر است اما کمتر پیش آمد که مسؤولان دولتی را ببینم یا بهتر است بگویم اصلاً ندیدم اما حوالی قبل از ظهر بود که شهردار تهران به عنوان نخستین مسؤول دولتی به دیدن امام خمینی(ره) آمد و استعفایش را تقدیم کرد اما دوباره از سوی امام شهردار شد و از سمتی در حالی که مشغول نوشتن خاطراتم بودم می شنیدم که امام(ره) بار دیگر دولت بختیار را غیرقانونی خواند.

  ساعت حوالی بعد از ظهر را نشان می دهد و با باز شدن درب مدرسه، جمعی از اهالی روزنامه اطلاعات به دیدار امام(ره) می آیند و شاید در میان دیدارهایی که در این روزها پشت سر گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فجر| توصیه امام(ره) به اصحاب قلم و رسانه چه بود؟

روایت فجر| توصیه امام(ره) به اصحاب قلم و رسانه چه بود؟